Obchodní podmínky a reklamační řád

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup vstupů na kroužek Domeček smyslů, digitálních produktů (např. PDF materiálů) a drobného zboží prostřednictvím e-shopu.

1. Úvodní ustanovení

Provozovatelem e-shopu je: Nelly Blažková, IČ 23622008,  Na Osinách 190/1 sídlo Havířov-Životice, 776 118 338. Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi prodávajícím a kupujícím.

2. Objednávky a platby

Objednávku je možné provést prostřednictvím e-shopu. Kupní cena je splatná předem, a to bezhotovostním převodem nebo online platebním převodem.

3. Dodací podmínky

Služby (vstupy na kroužek) jsou poskytovány v předem určených termínech. Digitální produkty jsou dodávány elektronicky. Zboží je zasíláno na adresu uvedenou kupujícím.

4. Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytování služby/dodání digitálního produktu, pokud již nebylo započato s jeho plněním.

5. Ochrana osobních údajů

Prodávající zpracovává osobní údaje kupujících v souladu s platnými právními předpisy. Podrobnosti jsou uvedeny v zásadách zpracování osobních údajů.

Reklamační řád

Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv zákazníků z vadného plnění.

1. Záruční doba

Na zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců. Na digitální produkty a služby se záruka vztahuje v rozsahu funkčnosti a dostupnosti.

2. Uplatnění reklamace

Reklamaci lze uplatnit písemně na e-mail: [tvůj e-mail] nebo poštou na adresu: [tvoje adresa]. Zákazník uvede své údaje, číslo objednávky, popis vady a návrh řešení.

3. Reklamace služeb

Pokud se lekce neuskuteční z důvodů na straně provozovatele, má zákazník nárok na náhradní termín nebo vrácení poměrné části ceny. Pokud se zákazník nezúčastní z vlastních důvodů, nárok na vrácení nevzniká.

4. Reklamace digitálních produktů

Pokud digitální produkt nefunguje nebo nelze stáhnout, má zákazník právo na zaslání nového souboru. Pokud to není možné, má právo na vrácení kupní ceny.

5. Reklamace zboží

Vadné zboží musí zákazník zaslat zpět na adresu provozovatele. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.