Obchodní podmínky a reklamační řád
Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup vstupů na kroužek Domeček smyslů, digitálních produktů (např. PDF materiálů) a drobného zboží prostřednictvím e-shopu.
1. Úvodní ustanovení
Provozovatelem e-shopu je: Nelly Blažková, IČ 23622008, Na Osinách 190/1 sídlo Havířov-Životice, 776 118 338. Tyto obchodní podmínky upravují vztah mezi prodávajícím a kupujícím.
2. Objednávky a platby
Objednávku je možné provést prostřednictvím e-shopu. Kupní cena je splatná předem, a to bezhotovostním převodem nebo online platebním převodem.
3. Dodací podmínky
Služby (vstupy na kroužek) jsou poskytovány v předem určených termínech. Digitální produkty jsou dodávány elektronicky. Zboží je zasíláno na adresu uvedenou kupujícím.
4. Odstoupení od smlouvy
Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo od uzavření smlouvy o poskytování služby/dodání digitálního produktu, pokud již nebylo započato s jeho plněním.
5. Ochrana osobních údajů
Prodávající zpracovává osobní údaje kupujících v souladu s platnými právními předpisy. Podrobnosti jsou uvedeny v zásadách zpracování osobních údajů.
Reklamační řád
Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv zákazníků z vadného plnění.
1. Záruční doba
Na zboží se vztahuje zákonná záruční doba 24 měsíců. Na digitální produkty a služby se záruka vztahuje v rozsahu funkčnosti a dostupnosti.
2. Uplatnění reklamace
Reklamaci lze uplatnit písemně na e-mail: [tvůj e-mail] nebo poštou na adresu: [tvoje adresa]. Zákazník uvede své údaje, číslo objednávky, popis vady a návrh řešení.
3. Reklamace služeb
Pokud se lekce neuskuteční z důvodů na straně provozovatele, má zákazník nárok na náhradní termín nebo vrácení poměrné části ceny. Pokud se zákazník nezúčastní z vlastních důvodů, nárok na vrácení nevzniká.
4. Reklamace digitálních produktů
Pokud digitální produkt nefunguje nebo nelze stáhnout, má zákazník právo na zaslání nového souboru. Pokud to není možné, má právo na vrácení kupní ceny.
5. Reklamace zboží
Vadné zboží musí zákazník zaslat zpět na adresu provozovatele. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.
